آخرین اخبار

القای اختلاف در انتخابات نکنیم

فعال سیاسی انتخاباتی تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان گفت: نیازی نیست که با طرح موضوع بویراحمد بالا و پایین و یا بویراحمد بزرگ القای اختلاف کنیم و احساسات را در انتخابات مجلس به جای اراده مردم به عرصه بیاوریم.

اشتراک گذاری
17 دی 1402
کد مطلب : 10979

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فاز جدیدی شده و اکنون شور و شوق انتخاباتی نسبت به چند روز پیش ده‌ها برابر گردیده و هر کدام از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده در این مرحله به دنبال جلب و جذب آرا هستند.

در این بین فعالان سیاسی انتخاباتی پس از اعلام صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان در این مرحله، نظرات خود را با رسانه‌ها در میان گذاشتند.

غلام محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در اولین موضع رسمی خود پس از تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان در این مرحله اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که بر اساس ضرورت و به دلایل منطقی وارد عرصه انتخابات دوازدهم شده‌ایم و این حضور نیز حضوری قطعی و همراه با برنامه و دارای دستاورد اساسی برای مردم بویراحمد دنا و مارگون خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه متعلق به همه مردم هستم و در راه خواست و اراده و احیای سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم ورود کرده‌ام گفت: به گونه‌ای که به معنای واقعی کلمه بعد از موفقیت در انتخابات مردم احساس آرامش و امید به آینده داشته باشند.

این فعال سیاسی انتخاباتی با بیان اینکه بی‌شک مشکل امروز حوزه انتخابیه ما تکیه بر تکرار واژه بویراحمد واحد و بویراحمد بزرگ نیست یادآور شد: چرا که از گذشته تاکنون این هماهنگی و همدلی همواره در کانون رفتار و کردار و زندگی این مردم وجود داشته و هیچگاه از یکدیگر جدا نبوده‌اند.

وی تاکید کرد: نیازی نیست که با طرح این موضوع القای اختلاف کنیم و احساسات را در انتخابات مجلس به جای اراده مردم به عرصه بیاوریم.

این فعال سیاسی انتخاباتی با بیان این که متعلق به مردم و در خدمت مردم هستیم یادآور شد: بویراحمد، دنا و مارگون، پیشرفت و آبادانی و امنیت و آینده جوانان را مطالبه می‌کند و آن هم تنها با کار و تلاش جهادی ممکن خواهد بود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =